24 Temmuz 2016 Pazar

SDCC 2016 | Justice League, Wonder Woman, Suicide Squad

Aaaah! Yazmam gereken bir ton yazı vardı. The Killing Joke animasyonu çıkmadan çizgi romanın yazısını yazmak istiyordum sonra animasyon çıkınca karşılaştırmalı bir yazı yazacaktım. Dört gündür Batman #3'ü yazamadım içimde kaldı. Olsun yazacağım umarım. Ancak ben şimdi San Diego Comic Con'da çıkan fragmanlardan bahsedeceğim. DC'ciler olarak hop oturup hop kalktık resmen! 


Suicide Squad: Sondan başa doğru gideyim. SS'nin çıkmasına sayılı gün kaldı, bu da final fragman. Söylenecek bir şey yok büyüüüük merakla bekliyoruz. Fragmanda da ekstradan pek de bir şey verilmemiş zaten. Eh, nefesimizi tuttuk, bekliyoruz! 


Wonder Woman: Ay kafayı yiyeceğim! Muhteşem bir fragmandı! Neredeyse hiçbir şey verilmemiş. Diana'nın kökenine bir kaç gönderme yapılmış. Steve Trevor rolünde Chris Pine'ı gördük. Çok yakışmış. Muhteşem çekim açılarını göstermişler. Ba-yıl-dım! Doğruluk Kementi'ni (The Lasso of Truth)  tam anlamıyla gördük! Ve Diana'nın kalkanını da gördük, harikaydı!  Ve evet, fragmanda filmle ilgili neredeyse hiçbir şeyin açık edilmemiş olması iyi, merak duygumuz artıyor. Bazı filmler var ki fragmanları birleştirmek filmi izlemek için yeterli oluyor. Onun için başka söyleyebileceğim bir şey yok çünkü Gal Gadot kendini Wonder Woman olarak BvS'de kanıtlamıştı. Dört gözle bekliyoruz ^^ Ah evet e o soundtrack: Is She With You? 

Bu arada Wonder Woman'ın 75. yılı için yazdığım 'fact' yazısı için: "Wonder Woman 75 Yaşında!"

(Yazının sonunda Chris Pine & Steve Trevor görseli ekleyeceğim bakmadan geçmeyin^^)


Justice League: Geldik zurnanın zırt dediği yere! Henüz filmin çıkmasına çok var. İlk görüntülerden filmin iyi ya da kötü olacağına karar veremeyiz. Ancak beni çok heyecanlandırdığı aşikâr ^^ 

Şimdi öncelikle, Aquaman, Cyborg ve Flash'ı net bir şekilde gördük. Aquaman'den başlayayım: Adam yürüyen karizma! Harika olmuş ya harika! Zack Snyder'in elini öpelim bir şey yapalım bence, Jason Momoa çok iyi görünüyor! Ve fragmandaki sahnede CGI kullanılmamış diye okudum. Bildiğiniz su yani o. Gözlerimiz bayram edecek belli. Ayrıca son kısımda Bruce'un, Bruce'luk yaptığı kısım beni benden aldı. "Arthur Curry. Balıklarla konuşabildiğini duydum." Aaaaaa! Ay aklımı çıldırıcam :')

Flash'tan devam edelim: Ezra Miller'ın Barry Allen'a benzemediği malum. Ama bu demek değil ki kötü bir Barry Allen olacak. (Ona bakarsak Aquaman'de benzemiyor) Evet benzeyen bir oyuncu seçilmeliydi ama ben Ezra'ya karşı çok ümitliyim. Biraz nerdy bir karakter çizilmiş gibi geldi. Şakalar komiklikler Flash üzerinden ilerleyecek gibi. Bu da bizi Wally West'vari bir karaktere götürüyor. İkisinin karışımı bir şey yapabilirler ancak şu an hiçbir şey söyleyemeyiz. Suit ise mükemmeldi! Kostüme bayıldım kesinlikle. Bruce ile olan sahnesi yüzümde bir beş dakika falan sırıtma etkisi bıraktı ^^  

Cyborg'a gelirsek, hakkında konuşabilecek pek bir şey görmedik. Batman'le kısa bir diyaloğu oldu. Ancak görünümü ben sevdim. Bir şey denemez, bildiğiniz Cyborg olmuş. 

WW hakkında zaten her yerde konuştum. Canım benim, Gal Gadot <3<3<3 Ancak Batman'le iletişimleri epey ilerlemiş görünüyor. Espriler komiklikler falan :') 

O değil de, hâlâ Ben Affleck'e laf edenleri görüyorum. Ben Affleck'i yedirtmeyiz! Ben Affleck = Batman. Bunu kabullenin :') Bu arada Ben Affleck, Batman solo filminin yönetmenliğini üstlenecek. Yakışır Ben reyize <3<3<3 Argo'dan sonra yönetmenliğine de laf etmem ben ^.^


Bu arada Mother Box gözlerden kaçmadı :)

Eveeet, sanırım söyleyeceklerim bu kadar. Bir heyecanla yazdım, aklıma bir şeyler gelirse editlerim artık. Esenlikle kalın ^^
Hatcik.

Wonder Woman
Steve Trevor & Chris Pine
Mother Box

Arthur Curry / Aquaman

Flash / Barry Allen

San Diego Comic Con 2016 / Justice League
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^