4 Şubat 2013 Pazartesi

4

11 Soruluk Mim

Mim geldi bana ^^ Sevindim yine durduk yere :') Sevgili Şeyma mimlemiş beni :) Bloglarda bu aralar bayağı görüyordum iyi oldu bana da geldiği :) Başlayalım öyleyse ^^

Hakkımda ki 11 Gerçek

  1. Kıskancım arkadaşım. Ama öyle sandığınız kıskançlık değil. Arkadaşlarımı kıskanırım mesela. Çok yakın arkadaşlarımın benden veya gruptan başka biriyle samimi olmasını kıskanıyorum. 'O Benim Arkadaşım Bi Tek Ben Sevicem!' olayı oluyor. Öyle bi kıskançlık işte. 
  2. Çabuk kırılan bir insanım. Yengeç burcuyum kahrolsunki :D Ekşi'de bir entry görmüştüm aynen o moda giriyorum: "Durduk yere tribe girer, ellemeyin kendi çıkar" diye. Aynen öyle kardeşim, kendi kendime kırılıp üzülüyorum sonra çıkıyorum o depresif moddan :)
  3. Çabuk güvenirim malesef :( Bu insanı öok fena kırabiliyor, yaşınız kaç olursa olsun. 
  4. İnsanların düşüncelerine fazlasıyla önem veririm. Tabiki dış kapının dış mandalı olan insanları takmam ama yakınımdaki kişilerin benim hakkımdaki düşünceleri çok fazla önem arz ediyor bende :) 
  5. Yıllarca dım "iskelotor" olarak dolaştım. Cidden çok zayıftım. Bu sene kilo aldım tabi ama normal kilodayım yani. Az buçuk yiyip yiyip kilo almayan insanlardanım. Metabolizmama sağlık :D
  6. Rüyalarımda Roger Federer'i görüp onunla tanıştığım hatta onunla yemek yediğim hatta onunla rüyamda ingilizce şakır şakır muhabbet ettiğim çok ayrı bir gerçek :D Başka bi sapıklık yapmadım henüz Allah'a şükür :D
  7. Açık kapılara huyum var arkadaş. Bir kapı niye yapılmıştır? Bulunduğun ortamdan içeri girersin veya dışarı çıkarsın. Sonunda kapıyı kapatırsın arkadaşım. Kapatmayan insana da o an ayrı kıl olurum. O kapıyı kapat lan allah allah! :D 
  8. Güzel sanatlar lisesine gitmek istemiştim, abim de destek vermişti hatta. Ama parlak geleceğimi (!) düşünerek Anadolu Lisesine girdim. O hala içimde bir uktedir, zaman zaman keşke abimi dinleseydim diyorum ama pişman da değilim yahu :D 
  9. Abim'i çok seviyorum. Onu sevdiğim kadar hiçbir erkeği sevmem heralde ileride kocamı bile abim kadar sevmem heralde o kadar netim :D Zaten evlenmeyip abimin başına ekşime planları kuruyorum :D 
  10. Bazen üzüntülü olduğum zamanlarda "ben gerçekten üzgünmüyüm yoksa üzülüyormuş gibi mi yapıyorum sırf ayıp olmasın diye" diye  kendi kendime soruyorum. 
  11. Değişkenlikte bir numarayım. Çok üşengecim. Çok ağlarım. Arızalarımla barışığımdır. İnandığım bir şeyden vazgeçmem zordur. Çok çok güvendiğim ve sevdiğim bir insan ancak ikna edebilir, bir ihtimal. Kendimi çabuk kaptırırım, bu yüzden bazen canım yanar. Son olarakta bir insaını sevdiysem çok pis severim, öyle böyle değil.
Bu kısmı yazarken bu moddaydım.
Ayrıca hatırlayan? :)

Şeyma'nın 11 Sorusu :)

1) Yapmaktan kesinlikle hoşlanmadığın ama hem kendin için hem de başkaları için yapman gereken bir şey olduğunda ne yaparsın? 
O anki psikolojime bağlı tabi ama başkalarına faydam dokunucaksa yaparım gibime geliyor. 
 2) Gerçekten komiğine giden -aslında sonradan anlatıldığında komik olmayanlardan bile olsa- bir anını anlat.

 Daha bu sene olmuş bir olay. Kantinde oturuyoduk. Solumda Eda, sağımda Aslı oturuyordu. Bende ortada oturmuş acayip pis bir şekilde konsantrasyon olmuş bir şekilde sonraki ders teslim edilicek ödevi yapıyorum. Ama hayatımda öyle konsantrasyon olmamıştım heralde. Eda eğildi kulağıma "Kanka bak seninki, E*** geliyor" dediği an benim "Hani nerde?" diye bağırmam bir oldu. Ama öyle böyle bir bağırma değil. Meğersem çocuk arkadaşlarıyla birlikteydi ve neredeyse tepemdeydi. Göz göze geldik, "noluyo lan?!" gibi bir bakış atıp sırıtmasıyla, oradan uzaklaşması bir oldu. Evet şimdi anlatınca komik olmadı ama o an gerçekten komikti ve kızlar gülmekten yarıldı. :D :D Bu da böyle bir anımdır işte :D Aklıma da başka bir şey gelmedi açıkçası :D 

3)  Ailen izin verse evde besleyeceğin en ucuk hayvan hangisi?

Uçuk bir hayvan istemiyorum sadece sincap istiyorum =D 

4)  İzlediğin bir film ya da okuduğun bir kitapta hiç "bu karakter olmak isterdim" dedin mi? Dediysen hangi kitap/film hangi karakter?

Eveeeet ^^ Big Fish filminde Ed Bloom'un yerinde olmak istemiştim. (Yanlış hatırlamıyorsam olayları yaşayan abimizin adı Ed'di.) Gerçi ben izlediğim her mutlu sonla biten filmlerin baş kahramanı olmak istemişimdir. Onun için izlediğim her filmi buna ekliyorum :D 

5) Biriktirdiğin, topladığın, koleksiyonunu yaptığın bir şey var mı? Varsa nedir?

Hayır, yok malesef ^^ 

6) Uyumadan hemen önce en çok ne düşünürsün? 

Genelde televizyonun karşısında uyuyakalırım. Onun için pek düşündüğüm olmuyor. Gerçi düşünmekten uyuyamadığım zamanlar olmuştu ama onlarda bana kalsın :)

7) Dilini hiç bilmediğin hatta haritada bile yerini gösteremeyeceğin bir yere bıraktılar seni diyelim, ne yaparsın? 

Ne güzel işte. İllaki yaşarsın ama bu sana yeni bir hayat kurma şansı veriyor. Açıkçası dili öğrenirim diye düşünüyorum :) Sonra ver elini yeni insanlar yeni yerler... :D 

8) Yapmak istediğin en çılgınca şey nedir?

Birine gidip "ben seni sevmişsem sende beni seviceksin lan!" diye atar yapmak istiyorum çok çılgınım :D
Şaka lan şaka :D Başta Amerika olmak üzere Kore, İsviçre, Norveç, İngiltere, Japonya ve daha bir sürü ülkeye gitmek istiyorum. Aaa bir de Roger Federer, Yoon Eun Hye ve Amy Lee ile tanışmak var. Öylede hayalci bir insanımdır :D 

9) Ekstrem bir spor yapsan bu hangisi olurdu?

Öyle aşırı, uç bir şeye gerek yok ^^ Tenis oynamak istiyorum ben :D 

10) Bir şarkıda ya da klipte seni en çok etkileyen şey ne olmuştur?

Aklıma öyle aşırı etkilendiğim bir şey gelmiyor ama My Immortal ve Lithium'un kliplerini izlediğimde (ki daha 5 veya 6. sınıftaydım) tüylerimin ürperdiğini hatırlıyorum. Nedenini hala bilmem orası ayrı. Ayrıca Rammstein'ın Sonne klibide çok ilgi çekici ve etkileyicidir. 

11) **** olmadan hiçbir şey yapamam dediğiniz bir şey var mı? Varsa nedir? 

Yok sanırım, evet evet yok. ^^ 


Yine bu tepkiyi verdiniz dimi? Bliyodum ^^ :D 

Evet mim burada bitti. Sıra geldi mimlemeye ^^ Sevgili mal kuzenim Büşra'ya ve blogunu yakından takip ettiğim Sulli~ 'ye  -(canım iki blogun var sanırım, herhangi birinde gönderebilirsin sana kalmış^^ Mimleri hangi blogunda yayınladığını bilmediğim için bunu bağlantıladım^^) veee Hikaruivy unnime gönderiyorum bu mimi. Size yönlendirdiğim sorular ise aşağıda efendim ^^ 

1) Takıntılarınız var mıdır? Varsa neler? 
2)  Lakabınız var mıdır? Varsa neden siz öyle bir lakap konulmuştur?
3) Kendinizde anlam veremediğiniz huylarınız var mıdır? 
4) Televizyonculukla ilgili bir iş yapsaydınız bu ne olurdu? 
5) Beğenmediğiniz/bitiremediğiniz bir kitap var mı?
6) Şöyle komik olanından asla unutamayacağınız bir anı var mı? 
7)  Kitap yazsaydınız bu ne üzerine olurdu?
8)  The Simpsons/Family Guy/ South Park karakterlerden biri olsaydınız bu hangi karakter olurdu?
9) Hala izlediğiniz bir çizgi film var mı?
(Ben hala izliyorum da merak ettim açıkçası, ne var?^^ :D) 
10) Hayatınızda kimi örnek alırsınız? Yada taktir ettiğiniz biri var mı?
11) Çok severek izlediğiniz (K-Dramalar hariç) bir dizi var mı? :D

Hadi kolay gelsin :) Bu yazı burada biter bende kaçar giderim bu diyardan :D :P 


4 yorum:

  1. Çoğu gibi bende yiyip yiyip kilo almayanlara çok sinir oluyorum ya ben niye öyle değilim of :D Şu kapı kapatma olayına katılıyorum. Uyuz oluyorum. :) Bazı yerlerde kendimi gördüm falan. Eğlendim okurken ellerine sağlık. Bu arada mimini de en kısa zamanda yazacağım,teşekkür ederim. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlendiğine sevindim canım, ben de bir çok ortak noktamız olduğunu düşünüyorum :)
      Seninkini de en yakın zamanda bekliyorum canım, merakla okuyacağım^^

      Sil
  2. Ben güzel sanatlar lisesine gidiyorum ve çok pişmanım yani hangi ilde olduğuna da bağlı biraz ama gerçekten gönülden bu işe baglanmayacaksan sonra çok kötü oluyor iyi ki gitmemişsin eyer istersen dışardan ders alabilirsin müzik yada resim artık hangisini istiyorsan doğru olanı yapmışsın emin ol :) Bu arada benim bloguma da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin bloguma! Öncelikle yorumun için çok çok teşekkür ederim!
      Seviyorum okulumu ama dediğim gibi işte bazen pişmanlık duyuyorum :D
      Blogunu takibe aldım bu arada :)
      Sevgilerle, kendine iyi bak! ^^ Yorumlarını yine beklerim :)

      Sil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^