27 Aralık 2019 Cuma

Bir Yıl Daha Biterken

Bu yazıyı gecenin bir köründe (02.13) ders çalışmaktan bitap düşmüş, yatağıma uzanmış bir şekilde yazmaktayım efendim. Arka planda Nena'dan Irgendwie Irgendwo Irgendwann çalıyor (evet sevdiğim bir şarkı kendisi). Mydestiny'nin yazısından geliyorum bu arada, gidip bir koşu onu okuyup gelebilirsiniz. Gece gece beni yazmaya iteklediği için kendisine teşekkürlerimi iletiyorum (:

2019 benim açımdan çok iyi bir yıl olmadı, lakin 2018'e nazaran çok çok daha iyi bir yıldı, onu söyleyebilirim. 2019'da ne mi oldu peki? Şöyle söyleyebilirim hedeflediğim hiçbir şey gerçekleşmedi :') Verimli olabildiğim bir yıl değildi, umarım bu sene bunu değiştirebilirim.

Yapmak istediğim bir şeyi yaptım ama: Sabah 9 akşam 6 mesaisi bir dönem benimde hayatımın bir parçası oldu. Bunu yaptığım için çok memnunum ama; mezun olmadan iş yaşamıyla yüzleşmek, ileride beni neler bekliyor, istediğin şey bu mu diye pek çok sorgulamadan geçtim. Kolay olmayan ama yaptığıma çok memnun olduğum bir tecrübe oldu benim için. Planlarım gerçekleşirse (ki gerçekleşmesi için elimden geleni yapacağım) daha büyük bir şeyi gerçekleştirmeme sebep olacak bu kısa iş tecrübesi. Gerçekleştirdiğim an gelip buraya yazacağımdan emin olabilirsiniz, şimdilik bu mevzuyu burada bırakıyorum. Kendisi benim bu yıl için en büyük hedefim ♡

Öte yandan bu yıl benim için çizgi roman açısından hiç verimli olmadı. Yanlış anlaşılmasın, okudum pek tabii, ama kendimi geçen yıllara göre kıyaslayınca bu yılki okuma performansım epey kötü durumda. Gerçi çizgi romanlar kendi içimde sorguladığım bir mevzuya dönüştü, bir gün o enerjiyi kendimde bulursam bu sektöre dair şikayetlerimi bildiririm :')

Geçen sene benden istenen birkaç çizgi roman yazısı olmuştu. Yazdım onları ben. Asla yayınlanmamasının sebebi blogumun şeklini şemalini iyice değiştirecek olmamdı. Ancak şu an kendime karşı yüzde yüz dürüst oluyorum; bu hiçbir zaman gerçekleşmeyecek. O yüzden o yazılarla ilgili gerekli editleri yapar yapmaz yayımlayacağım. Buradan ya da Çizgi Kafe'den okuyabilirsiniz, adresi biliyorsunuz (: Onun haricinde Sözlük'ten birkaç yazı isteği geldi, kafamı toplar toplamaz yazacağım diye umut ediyorum, bir isteğiniz varsa bir yerlerden iletin yazarım ben. (haticehayal96@gmail.com ya da Twitter'dan falan bulursunuz beni bence)

Biraz dert yanmak istiyorum blogcum. Okul iyi gitmiyor ya. Başarısız biri değilim ama istediğim başarı seviyesinin fersah fersah ötesindeyim. Bunun beni hırslandırması gerekirken tüm enerjimi alıyor ve ben hiç çalışmıyorum. Bu da bir kısır döngüye sebep oluyor ve kendimi inanılmaz bir mutsuzluğun içinde buluyorum. Höf. Bu yılki hedeflerimden biri İtalyanca öğrenmeye başlamaktı ki, rafa kaldırdım. Yapmak istediğim şey için Almanca'ya daha çok sarılmam gerekiyor.

Beni mutsuz eden şeyleri bir kenara bırakacak olursam, bu yıl (bir klasik olarak) blogumda daha aktif olmak istiyorum. Ancak artık sınırlarımı bildiğim ve gerçekçi olmaya çalıştığım için kendimi zorlamama kararı aldım. Yazabilecek enerjiyi bulursam yazacağım, onun haricinde kendimi bunun için strese sokmayacağım (:

Bu yıl kitap okuma açısından pek başarılı değildim. Ama bölümüm sürekli okumayı gerektirdiği için aslında sürekli bir şeyler okuyordum. Kendime "bölüm haricinde 55 kitap okuyacaksın" sınırı koymuştum (': Daha sonra yine kendimi siyaset ile ilgili bir şeyler okurken buldum. O yüzden kendime çok yüklenmeyeceğim, belki istediğim kadar roman okuyamadım ama siyaset felsefesine takılmış durumdaydım.

Son satırlarımı yazıp uyumaya gideyim bari. Çünkü yarın erken kalkıp essayime gömülmem gerekiyor. Son dönemlerde hayatımdan çok memnuniyetsizdim, sonra kendi kendime laf lafı açtı. "Bunu değiştirebilmek benim elimde" dedim kendi kendime, o yüzden şu andan başladım değiştirmeye. İstediğim gibi bir değişiklik yapabilirsem buraya yazacağım :) (kesin yazarım)

Yazının başı sonu ayrı sularda dolanıyor, ben de bunun farkındayım. Ancak kafam da bu aralar böyle dağınık, o yüzden hiçbir değişiklik yapmadan yayımlayacağım bu yazıyı :) Hepimize iyi seneleeeeeeeeeeeer! ((((:

--H


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^