18 Ağustos 2012 Cumartesi

Queen In Hyun's Man

Aslında bayağı oldu bu diziyi bitireli ama es geçmek istemedim. Zaten çoğunuz izlemişsinizdir ^_^ Başrolde Yoon In Na ve Ji Hyun Woo oynuyor. Yoon In Na'yı severdim zaten ama Ji Hyun Woo'yu ilk kez bu yapımda izledim.  Aslında çocuğu izlemeden önce çok beğenmediğim için başlamak istememiştim. Ama izleyince çok şeker olduğunu farkettim.(zaten ne zaman böyle yapsam sonradan dumur oluyorum :D)


Çok güzel diziydi velhasıl. İnsanın tekrar izledikçe izleyesi geliyor. (yani en azından bende :D)
Olaylar çok akıcıydı ve insanı sıkan bi yeri yoktu. Zaten severim ben bu tarz diziler modern ve tarihi karışık. Senaryoda güzel yazılmışsa insanı sürükleyip götürüyor.
O değilde, bu dizide Yoon In Na'nın giydikleri ne kadar güzel şeylerdi ^^ Hepsini çok beğendim (^_^)

----SPOILER----

Bu kızın ağlaması beni çok etkiledi yaa. Her ağladığında içim burkuldu arkadaş.

Bide bunun asıl sahnesini görseniz siz.


Nihıhıhıh :D Romantizm iyidir :D O bölüm çok güzeldi yaa. Beraber gezmişlerdi falan :D

Yine ağlıyor :(

Bu tarz sahneler bolca olduğundan "bende isterem benim niye yoh" diye yakınabilirsiniz benden söylemesi.



Share:

2 yorum:

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^