16 Ağustos 2012 Perşembe

2

Biraz da Müzik :)

Ne yazsam ne yazsam diye düşünüyordum ^^ Bari bu aralar en çok dinlediğim şarkıları paylaşayım dedim, belki sever dinlersiniz :D

Şu son haftada en çok dinlediğim müzikler:

1. H.I.M. - Killing Loneliness


Taktım bu aralar bu şarkıya. Ville Valo burada çok etkileyici bence ^_^ Ayrıca o dövmeci kadın sinirimi bozmaya başlamadı değil -.- Adamı götürdü resmen asdfghjklşifghjklş :D Şaka bir yana ünlü dövme sanatçısı 'Kat Von D.' yi klipte Ville Valo' ya dövme yaparken görülüyor. Aslında severim kendisini, çizimleri kesinlikle mükemmel.  Mutlaka dinlemelisiniz bu şarkıyı. Ama dikkat klip biraz müstehcen. :)

En çok dinlediğim ikinci şarkıya gelelim.

2. Morrisey - Let Me Kiss You

Abim sayesinde öğrendim bu şarkıyı ve hemen favorilerim arasına girdi. Dinleyin dinlettirin efendim :D

Ve üçüncü şarkımıza geçelim.

3. Iced Earth - I Died For You

Kesinlikle iced earth'ün en sevdiğim parçaları arasında. Iced Eart'ü çok seviyorum. Gerçekten iyi müzik yapan gruplardan biri. Ayrıca Matt Barlow' un sesi gerçekten çok özel bir ses. Bu sene ülkemize gelmişlerdi hatta. Ancak ben Matt  Barlow yok diye gitmedim. Böyle düşünen kafamı ...
Diyeceksiniz neden bu muhteşem sesli adam yokmuş peki? Müziği bıraktı kendisi. Bu konuda çok kararsız bir kişilik. Avukatlığa devam etmek için bir ara müziği bırakmıştı hatırladığım kadarıyla. Bu seferde polisliğe dönmek için bıraktı.  Bu yıl müziği bırakmadan önce son bir turneye çıktı. Almanya'ya kadar geldi ve bıraktı. Almanya'ya geliyorsun da neden buraya gelmiyorsun be adam?! Ama muhteşem bi konsermiş, izledim teyit ettim.
Neden konsere gitmedin diye kendine kızıyorsun diyeceksiniz. Yeni gelen solist 'Stu Block' abimizi ben biraz kınadım :D Ön yargılı davrandım :S :D Matt'in yerini tutmaz onun için de değmez dedim ama hiç öyle olmadığı kısa sürede dank etti. Stu Block'ta kesinlikle çok iyi bir ses. Asıl konumuza dönecek olursak dinleyin dinlettirin efendim.
Ve bence Matt, yine müziğe dönüş yapacaktır ^_^
Ve sıradaki şarkı;

4.  Metallica - Fade To Black


Beni tanıyanlar Metallica'nın ciddi anlamda fanı olduğumu bilir ^^ E, o zaman niye ilk sırada yer almadı diyeceksiniz, bende bilmiyorum. Bu hafta metallica'dan çok üsttekileri dinledim. Ama hiç biri metallica'nın önüne geçemez. Bu muhteşem şarkıyı zaten biliyorsunuzdur zaten, Fade To Black. Kesinlikle mükemmel bir şey ya... "ülkemizden neden bööyle parçalar çıkmıyor?!" diye haykırıyorum ama cevabınızı duyar gibiyim; Çünkü o Metallica...

Diğer şarkımız;

5. Evanescence - Good Enough


Bu harika şarkıya nedense bir süre ara vermiştim ama tekrar ele alarak en çok dinlediğim şarkılar arasına girdi. Söylemiş miydim? Ben tam bir 'EvFan'ım. Nedir EvFan? Evanescence Fanları. Küçüklüğümden beri Eva dinleyerek bütün sadakatimle Evanescence'a ağlıyım ^^ Yeni albümden haberdarsınız değil mi? Bu sene çıkardılar ve harika bir albüm. Albümün adı 'EVANESCENCE'. En azından göz gezdirmek için baksanız bile kesinlikle çok seveceksiniz. ;) Bu şarkı efsanevi 'The Open Door' albümünden. Çok seveceğinize eminim. ^^

Biraz da Korece şarkılara gelelim. üç şarkı var ki bu aralar çok dinliyorum;

1. TaeTiSeo (SNSD alt grubu)'nun 'Twinkle' şarkısı.

Girls' Generation'un en sevdiğim üçlüsünü bir araya getirdiklerinde çok sevinmiştim. Eminim seveceksinizdir ^^

2.  M To M - This Is Really Goodbye
( Lie To ME OST - This Is Really Goodby(Annyeong Jeongmal) by M TO M)

Lie To Me gibi harika bir diziyi (bana göre çok güzeldi^^) izledikten sonra bu OST'yi dinlemeye başladım. o gün bugündür sürekli dinliyorum, ve artık söylüyorum. (bed sesimle şarkıya eşlik ederek mahvettiğim doğrudur^^)  Harika bir dizi, harika bir ost. Buraya Easy lyric'iğini koydum söyleyiverin bi yandan :D

3. Joo Hee 8eight - Another Time, The Same Sky
(Quuen In Hyun's Man OST (different time in the same sky) by Joo He 8eight)


Mükemmel bir şarkı. Harika bir diziydi, bitirdiğim günden beri dinlemekteyim bu parçayı. Anlamı harika. kesinlikle insanın kalbine dokunuyor. Dinleyin dinlettirin efendim.

Ve burada bitiriyorum. Başka bir zaman görüşmek üzere. Bu arada yorum atın lütfen, düşünceleriniz benim için çok değerli. Hem şarkı da önerebilirsiniz ^^

2 yorum:

  1. Lie To Me OST ♥♥ Çok güzel bayılıyorum ona ♥
    Iced Earth'ü ilk defa dinledim çok güzel :))
    TaeTiSeo zaten dinliyordum ^^
    Killing Loneliness'i çok sevmedim ama o da güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu OST'yi bende seviyorum ^^
      Iced Earth beğenilmez mi ya? :D
      Killing Loneliness'i seviyorum ya, iyidir :D

      Sil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^