27 Eylül 2012 Perşembe

Late Night With Jimmy Fallon

Yine karşınızdayım! Bugün ne bir filmden ne de bir diziden bahsedeceğim.

The Late Night Jimmy Fallon'u daha yeni keşfettim. Kanallarda gezinirken Bloomberg HT' de gördüm. Bi' göz atayım dedim. İzlemeye başladım ve monoloğunun yarısına gelmeden uyuyakalmışım... :/ Evet bildiğiniz uyuyakaldım çünkü sıkıldım! Tamam, adamın bi' albenisi var yok diyemem. Zaten şu tipini,
 
Şu tipini,

 
ve şu resmini gördükten sonra 

 
şu ifadeyi takınabilirsiniz;
 
(test edilip kanıtlandı :D)
Neyse konumuza dönelim. İlk izlemeye başladığımda bi' Jay Leno bekledim ama hüsrana uğramam çok çabuk oldu. Monoloğa başlayınca oldukça hızlı geçiyor, bir ileri bir geri gidip geliyor, hadi artık masama geçeyim havasında. Ne zaman programın bu kısmına denk gelsem, daha bir acıyorum adama. Conan'ın ve Jay Leno'nun yaptığı her espri için aldığı beş dakikalık alkış aklıma geliyor.
show genel olarak, "izlenir ki bu" ile "kanalı değiştir" arasında gidip geliyor.Daha sonraları biraz bakıyım biraz bakıyım derken alıştım. Adamın gülüşü sempatimi kazandı. :D :D
 
Ama o kadar tatlı, sevgi pıtırcığı ki bu Jimmy Fallon, yaptığı skeçler güldürebiliyor. İyi konuklar çağırdığında program tadını alıyor. Orkestra'sı da iyi. Zamanla acemiliğini de atıcaktır.  
Şu an yakaladığım zamanlar izliyorum ve hoşuma da gidiyor artık. Ha, ben direkt seveceğim diyorsanız Jimmy'nin 'Merhaba Türkiye' dediği video'ya bakmanız yeterli :) ;)
Share:

2 yorum:

  1. Şu yazının tamamına katılıyorum :))
    Ben de çok severek izlerdim Fallon'ı. Jay Leno'nun yerini alıp Tonight Show'u sunmaya başladığında da bırakmadım. Aslında ilk zamanlar Leno'yu aratıyordu ama dediğin gibi zamanla o acemiliği attı üzerinden.
    Conan noldu ya bu arada? Kayıplarda epeydir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cnbce kapanmadan önce conan yayınına son verdiler. başka bir late night yayınlanıyordu. şimdi cnbce de kapandı yerine yayına geçen yeni kanalda ne var bilmiyorum :))

      Sil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^