16 Mayıs 2015 Cumartesi

Dinleyiniz #1

Şimdi ben bu Grant Gustin beyefendisini çok beğendiğimi söylemeden geçemeyeceğim. Böyle konuşması falan çok sempatik. Bu arkadaşı Flash olarak seçtiklerinde bir olacak mı kıvıracak mı diye düşünmedim değil. Ama maşallah çok da güzel oynadı ama bu başka bir yazının konusu. Neyse ben diziyi ilk izlemeye başladığım zaman bayağı araştırdım bu çocuğu. Glee'de Sebastian Smythe diye kötü bir karakteri oynamış. -Şu sevimli surattan da villain çıkartana helal olsun valla. Ciddiyim bak.-
Glee'de oynarken de Michael Jackson'ın Smooth Criminal şarkısını söylemiş Naya Rivera adlı hanım kızımızla. Epey zamandır sürekli dinliyorum daha bıkmadım ama bakalım ne zaman bıkacağım. Sizde dinleyiniz, dinlettiriniz, bıkınız, bıktırınız. ^^


Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^