8 Ekim 2017 Pazar

Heroes | Justice League Trailer

Geliyor gönlümüzün efendisi:

ALL IN. #YouCantSaveTheWorldAlone 11.17

Oldukça uzun bir süre sonra bir trailer yazısı ile dönüş yapmam ilginç oldu ^^ Ama yok, uzun uzadıya her sahneyi irdeleyecek, çıkarımlar yapacak değilim. Trailer'ı izledikten sonra ne reddit'e ne oraya ne buraya baktım. Kendimce yaptığım çıkarımlar, tahminler var ancak buraya dökmeyeceğim. Aslında trailer üzerine konuşmak, derin incelemeler yapmak mantıksız geliyor. Bu girdiyi de sırf geleneği bozmamak, biraz da blogun örümcek bağlamasını önlemek için ekliyorum (:

Çok hareketli bir trailer olmasa da heyecanlandırdı. Henry Cavill'i gördük! Dönüyor gönlümüzün ikinci efendisi! Evet, yazar burada Superman'den bahsetti. (Sübhanallah muhteşem çıkarım değil mi? Bence de.) (Gönlümüzün birinci efendisi Batman'dir, bitch pls.)

Yalnız Wonder Woman'ın (film olan: http://haticehayal.blogspot.com.tr/2017/06/wonder-woman-bir-amazon-meselesi.html) cheesy sahnelerini beğenmeyenler burada da ufaktan bir rahatsız olacak gibi geldi bana. Az da olsa "o" ufak cheesy dokunuşu burada da göreceğiz bence.

Barry'nin karakterizasyonu oldukça eğlenceli olacak gibi gözüküyor. Bakalım, göreceğiz. Film çıkmadan bir şey konuşmak, şimdiden karar vermek; bir yargıya varmak aslında oldukça saçma daha önce belirttiğim üzere.

O değil de Ben Affleck iyi ki var.

Canım benim.

Çok seviyorum seni.

Biggest Batfleck fan, Hatcik
xoxo



Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^