3 Aralık 2015 Perşembe

4

Batman v Superman | Trailer 2

Allahıııııııımmmmmm sana geliyorum! Benim diyen bir DC'ci olarak şu an dans etmek istiyorum. O ne fragman öyle ya! Zack Snyder'e laf edildi falan ancak kotaracak bu işi. Fragman bile bu kadar heyecanlandırıyorsa. Üstelik çizgi roman okuyucusu olarak yorum yapıyorum. Genelde çizgi roman okuyucuları piyasadaki uyarlama filmleri sevmezler her şeyin ilk kaynağı güzeldir çünkü. Ama ben bu film için çok olumlu şeyler bekliyorum. Buyrun fragman:


Batman'li pijamam, Batman'li kupamla karşımdaki Batman çizgi romanlarıma bakarak fangirl krizi geçirmemeye çalışıyorum. Saçmalarsam affedin^^ Şimdi fragmanı izlediyseniz birazcık konuşalım.   Clark Kent nasıl Bruce Wayne'i tanımaz? Nasıl olm? Adam Bruce Wayne kimliğiyle dünyanın en büyük playboylarından ve en zengin bir kaç insanından :D Acaba puştluğuna mı soruyor :ddd. Bu arada Ben Affleck hem Bruce Wayne olarak hemde Batman olarak çok iyi oturdu. Ancak bunu burada bırakıyorum çünkü başka bir yazının konusu olacak.  Bu arada Clark Kent'in sorusuna harika cevap verdi ve tabii ki Joker'a yaptığı gönderme çok iyiydi <3<3<3<3<3<3 Genç Lex Luthor'da çok iyiydi. Bu arada Batplane ve Batmobil harika değil mi ^^ 
Alfred, Earth One'ın Alfred'ine çok benziyor. Nolanverse'ün Alfred'i (Michael Caine) bu filme çok yakışırdı aslında ancak Zack reyizin vardır bir bildiği. Bu arada, Ben'in Batman sesi iyi olmuş bence. Tamam bir Kevin Conroy değil ancak hadi ama bunu da kimseden beklemeyin^^ 
Wonder Woman'ın girişi hoştu. Hatcik bunu sevdi. Bu arada fragmanın Türkçe alt yazılısını DC Comics Türkiye sayfasından izleyebilirsiniz.
P.S. Doomsday ortaya çıkınca Batman'in eline silah tutuşturan Zack'in kafasına kasına vurmak istiyorum. Batman ve silah kelimeleri bile yan yana gelince bir tuhaf bir de fragmanda görünce iyice tuhaf oldum. 
Edit: Doomsday değil Wraith de olabilir. Wraith*


Clowns

Arkadaşlar bu Wonder olmuş.

TDKR

T R I N I T Y

***Gifler A L I N T I D I R. 








4 yorum:

  1. Bu tarz uyarlamalar genelde bir tarafa zarar veriyor ama görmek lazım. Batmanın algısı iyi Süperman biraz arka planda kalabilir. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence amaç da o. Yani Justice League filmleri gelmeden farklı bir Batman olduğu için yeni bir origin filmi çekmektense üstüne durup açığı kapatmak mantıklı. Hem esinlenilen hikaye, The Dark Knight Returns, Batman üzerine kurulu zaten. Neyse film gelince Snyder ne yapmış görücez. Bu arada bloguma hoş geldin ^^ :D

      Sil
    2. Ama bu da kötü ya Süperman'in de bir kitlesi var şimdi Batman'i uçuracaz diye de neyse bakalım görecez. :)

      Sil
    3. Hahah o da doğru Super'ciler biraz istediklerini alamayabilir :D

      Sil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^