13 Kasım 2015 Cuma

RunBarryRun | Blogda Flash Zamanı

Selamlar! Epey uzun zaman olmuş bloga gelmeyeli. Aslında çok uzun zamandır aklımda olan bir yazı dizisinin haberini vermeye başladım. Bu aralar oluşan çizgi roman furyasından haberdarsınızdır. -ki bu çok çok iyi bir şey bence^^- Bu popülerliğin artışında çizgi romanın TV dünyasında oluşturduğu ünden doğduğunu düşünmek yanlış olmaz. Özellikle Grant Gustin'in başrolünü üstlendiği The Flash, uçmuş durumda. Ben de New 52 öncesi Flash hakkında bir iki kelam etmek istedim. 
Flashpoint, Flash in Batcave.
Normalde bir çizgi roman kahramanının karakterini anlatacak olsaydım, ki aklımda uzun süredir var, bu tabii ki Batman olurdu. Ancak yazın, arkadaşım Burak Can'ın isteği doğrultusunda onu çizgi romana yönelttim. (Üniversite kazanmasının dayanılmaz hafifliği diyorum^^) Nereden başlayacağımız sorunu doğdu doğal olarak. Marvel mi istersin DC mi diye sordum. Sonra önce bu ikisinin arasında ki farkı anlatmam gerektiğini hatırladım. Şayet Marvel deseydi ona çizgi roman incelemesi yapan ve okuma sırası veren blogların adreslerini vermekle yetinecektim Malum, Marvel külliyatını ve benim okuduğum kısmını bilirsiniz. -fecaat-. DC Comics kararını verdikten sonra sırada hangi karakterden gideceğimiz vardı ki, en büyük sorun buydu. Batman'den başlatsam, ağır gelebilirdi, onu soğutmaktan korktum. Supermanden başlatsam, zamanında çok da sevmediğim bir karakterdi. Daha sonradan ısındığım bir karakterle başlatmak da istemedim. Bunun için en iyisi hangi karakterden başlamak isteyeceğine kendi karar vermesiydi. Böylece onu 5 sezon olan Justice League çizgi dizisine başlattım. (Yaşasın DCAU!^^) Kendisi JL'yi çok sevdi. Külliyatından başlamak istediği karakter ise Flash'tı. (Bir de Flash'ın dizisi olduğunu öğrenince tutamayacaktık az kalsın kendisini asagsgd)

Eh bende anlatmaya başladım, bak altın çağda şu oldu sonra gümüş çağa geçildi Barry Allen yaratıldı, Modern Çağ, Crisis'ler, Barry'nin ölümü, Flash' Rebirth, Speedforce derken çocuğun kafası allak bullak oldu. Bu sefer parça parça gitmeye başladık -bu arada kendisi çok şanslı olduğunu düşünüyorum çünkü bana bunları anlatan kimse olmamıştı ve speedforce'un bile ne olduğunu çözene kadar çok sürünmüştüm.- bende kaynak üzerinden gitmeye karar verdim. DC Wikia üzerinden anlamadığı pek çok şeyi anlatmaya çalıştım. DC Wikia'yı çok seviyorum ingilizce okuma yapabiliyorsanız ya da çevirmekten sıkılmıyorsanız DC külliyatı için mükemmel bir kaynak.

Sonra Burak'ın da önerisiyle New52 öncesi Flash'ı anlatma isteği duydum. Beyefendiye bu yazı dizisinin ismini sen koy, malum senin kahramanın, dedim. Ve aylardır bekliyorum.

Ama artık yayınlanma vakti geldiğine inandığım için yazının duyurusunu yapayım dedim ^^ New Earth's Flash is comiiinnnggg! ^^

Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^