24 Temmuz 2014 Perşembe

Merhabalar!

Selamlar herkese! Ne çok zaman oldu değil mi? Çok uzun zamandır bir şeyler karalamıyorum ancak gözüm buralardaydı hep...  Açıkçası bu hem benim tembelliğimden kaynaklanıyordu hemde kafandaki 'sınav var' düşüncesinden kaynaklanıyordu. Böyle söyleyince üniversite sınavına deliler gibi çalıştığımı zannettiniz ama öyle değil. İnsan çalışmasa bile kafasında bu düşünce olunca pek de bir şey yapamıyor. En azından bende böyleydi.  Şimdi size geçen yılı şöyle bir özet geçeyim:
Okul başlamadan 2 - 3 hafta önce: Artık başlamalıyım... Başlayayım... Başladım. Günde 150 - 200 soru çözülüyor. Harika. 
Okul başladı: Biraz ara verelim arkadaşlarlatakılalım.
2 Hafta sonra: Tekrar başlamalıyım.
1 ay sonra: artık kesin başlamalıyım...
Bu böyle böyle bayağı bir zamanımı aldı. Başladım çalışıyorum, hop tekrar bıraktım. 3 - 4 gün çalışıyorum hop tekrar bıraktım! Bu böyle gitti tabi ki. Ama bu rahatlığım seneye (yani bu sene için) tekrar hazırlanma şansı verildiği içindi. Annemle konuşmuştuk yazın başında. Bu sene dershane - okul ikilisi çok yorucu olacağından ötürü 12. sınıfta dershaneye gitmeme kararını verdik. Aman yoruldum deyip günlerce okula uğramayan bir insan olan benden bahsediyoruz, saçmaladığımızı düşünmeyin. Yani 12. sınıfta dershaneye gitseydim yoruculuğuna katlanamayıp sürekli ekerdim ve o kadar para boşuna giderdi. Biz de annemle şu karara vardık: 12. sınıfta kendim çalışacaktım, kazanamazsam o zaman dershaneye başvurulacaktı. Ancak tabiki öyle olmadı ve ben serdim. Hiç gezmediğim kadar bu sene gezdim. Bayağı da film diziye sardım. Neyse YGS'ye son 1 ay kala biraz tempo tutturur gibi oldum arkadaşlar sağolsun. Son 1 ay kala okuldan 1 - 1.5 saat arası geç çıkıyorduk o süre boyunca ders çalışıyorduk. Eve gelincede artık o günkü konulardan falan test çözülecekti. Yarım yamalak bunu gerçekleştirebildim. Banko konuları hallediyorduk zaten. Bu süre zarfında kendi yaptığım denemelerde "bunu asla aşamam" dediğim netleri yaptım. YGS'ye de o rahatlıkla girdim zaten hedef olan neti tutturuyorum denemelerde YGS'de de kesin yaparım diyordum. Öyle olmadı tabiki asdfghjkasdfghjksdf. Matematiği yetiştiremedim. Neredeyse fullediğim Türkçe'de acayip kararsızlığa düştüm. Sosyalde Tarih tamam, Coğrafya ve Felsefe kolay gibi görünüp sinsice arkamdan vurdu. ahahahaha ya. Neyse puanlar geldi, ben de çevremdekiler civarlarında bir şey yapmışım.Sonuçta YGS'nin LYS'ye katkısı epey var diye düşünüyodum ve istenilen bölüme girmek için yetersiz demek bile gülünçtü sonuç. Sonradan anladık ki YGS o kadar önemli değilmiş. Yani önemliymiş ama asılmamız gerken LYS. Sonradan farkına vardık biz bunun^^ Yani en azından ben. Neyse istenilen puan elde edilemeyince LYS için alınan kitaplar rafa kaldırıldı ve bir daha kapakları bile açılmadı...

Ancak bu sene hedefime doğru düzgün çalışacağım.Artık lise bitti. Kesinlikle yılmak yok. O üniversiteye girilecek. Onun için şimdiden başlamak lazım çalışmaya. Tabi diyorsunuz ki sonuca gel artık yeter^^ Geçen sene Harmony blogunda kendine bir LYS günlüğü oluşturmuştu. Ben 'çalışmalıyım artık' kafalarını yaşarken 'gel', dedim 'bunu mim yapalım'. Kabul etti sağolsun ancak geçen sene çalışmadığım için ben o mimi bu ula sarkıttım. asdfghjklş. Burdan da ona selam olsun. Umarım istedği bölüme yerleşir umarım hakkında en hayırlısı olur. 
ÖYLEYSE BAŞLAYALIM ARTIK ÇALIŞMALARA! 

Bende blogumda bir çalışma günlüğü oluşturacağım. Umarım bu da beni tetikleyici unsurlardan biri olacak. Bugün yine bir postta size bitirmek istediğim kaynaklarımı atacağım. Zamanla bitirdiklerimin üstünü çizeceğim. Daha sonra bitirmem gereken konuları eksik olduklarımı falan yazacağım. Yazacağım da yazacağım işte. Umarım bu süreç içinde bana destek olur beni yalnız bırakmazsınız^^  
Share:

2 yorum:

  1. Mükemmelsin çingu! Çok mutlu oldum bunu blogunu gördüğüm için. Ve unutmayıp bana atıfta bulunduğun için de çok teşekkür ederim. :))) O üniversiteye girilecek haydi göreyim seni! Benim aklımda hep sağlık vardı ve fizyoterapi ve rehabilitasyon kazandım. Umarım hepimiz istediğimiz yerdeyizdir. Takipteyim. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Harikasın! Çok sevindim senin adına çünkü manevi anlamda cidden doyurucu bir mesleğe sahip olacaksın. Desteğin için çok çok teşekkür ederim bu yoldan geçen biri olarak bana vereceğin tavsiyeleri dört gözle bekliyorum. Tekrardan senin adına çok sevindiğimi belirteyim^^ Sevgiler! :D

      Sil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^