13 Nisan 2013 Cumartesi

Beğendiğim Tumblr Postları.

Eh, bu aralar yazıcak pek bir şeyim yok. yani aslında var ama tembellik ayrı şey onun için üşengeçlik yapıp böyle kolay bir yazı ile karşınızdayım :D
                        












                   

               



Hayırlısı be gülüm


Hatırlamayan yoktur heralde :D
~> Yanlış sekmeyi kapattığımda ben:
 ”Ay kenan bey ben naptıımmm”

~> 

  
            
            
            

                


 obviouslyshane:

Should be asleep right now. But this is just too funny not to post :3
></div></a>

















<div id=


~>
></div>

















<div id=


></div></a>

















<div id=

homersimpsonunruhikizi:

bu gife çok aşığım la

ak var ya, güldüm lan :D:D:D></div>

















<div id=
Party Hard! :D

></div></a>

















<div id=
Tabiki The Simpsons! 

></div>

















<div id=
South Park....


></div>

















<div id=
Yine The Simpsons...

></div>

















<div id=
Seni yerim yerim, Johnny!

allam şöyle bi an yaşayamadım yareppim nolurdu yani? sadece bu kadarı bile yeterdi yani.></div>

















<div id=
Bu aralar ki yeni favorilerimden. The Carrie Diaries! 
Gidiyorum ve bana ihitiyacın olura, eh&#8230; olmasın. ></div></a>

















<div id=
Gidiyorum ve bana ihtiyacın olursa, eh... olmasın. -The Carrie Diaries


                      


Amy Ablamız
Arkadan Amy Ablamız
></div></a>

















<div id=
Liseliyiz.............................
></div></a>

















<div id=
Yeah!
mertidinle:

fuck the system
></div></a>

















<div id=
Malesef 

Benim herif geçen yine boş boş konuşmuş, gidiyimde bacaklarını kırıyım.......... :D

~> DERS BOŞ DENDİKTEN SONRA HOCA KAPIDAN İÇERİ GİRİNCE YAPMAK İSTEDİĞİM 


Sanırım yeter bu kadar :D Yazı yazmasamda size Tumblr hizmeti vermiş bulunmaktayım, bu da bir şeydir. Oldu ozaman görüşürük^^  This is the end canım kapat sayfayı kapat sdfghjklş :D:D



Share:

2 yorum:

  1. Kıh kıh. Çok eğlendim. Bu tarz postlar yap sen arada. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiiiiiiiim :D
      Tabiki, sen istersinde gerisi gelmez mi? :D:D

      Sil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^