26 Ekim 2016 Çarşamba

Bu Bir Mim Yazısıdır

Aslında bir değil iki adet mim yazacağım. Bari ikisini bir postta yayımlayayım dedim. Çıtır blogger Ayşe Yıldırım mimlemiş beni sağ olsun ^^ Çıtır dediğime bakmayın gayet güzel içerikleri var. Öyleyse mimlere geçeyim hemen ^^


Blog yazmaya nasıl başladın?
İlgilendiğim şeyler hakkında çene çalmak istiyordum ve bunların bir yerde kayıtlı olması fikri de hoşuma gidiyordu. Abim de gazı verince açtım. Belki de abim o kadar ısrar etmeseydi açmazdım. Aman neyse, öyle böyle bugüne gelmiş olduk ^^

Bloguna daha önce yazmadığın bir tarzda yazacak olsan bu ne olurdu?
Şimdi benim blogu bir düşündüm de... Bence buraya uğrayan "Bu kızın kafası karışık" der zaten. Ben içerik açısından kendimi kısıtlamıyorum yani, bugün çizgi roman hakkında yazarım yarın bambaşka bir şey, belli olmaz. Ama illa da örnek verecek olursam aşk temalı olmayan bir hikaye yayınlamak olabilirdi.

Bloglarda en çok okumayı sevdiğin konular nedir?
Dizi, film, çizgi roman incelemesiiiğğğ ^^ Çok şaşırttı değil mi? Bence de asdfghjk Aslında ben her şey hakkında okuyorum ya :/

Hayatta en çok yapmak istediğin şey nedir? 
Avukat olmak. Artık olabilir miyim hayat? Lütfen bak kırıyorsun beni. Biraz daha ütopik olursam Vassar College'da bir dönem eğitim alabilmek. Aslında tam sorunun karşılığı olmadı ama... Öyle işte. Yalnız ne düz insanım, millet Everest'e tırmanmak falan der. Bense "Vassar College'da iğitim ilibilmik" Neyse, hayalimle mutluyum ben ^^ 

Vassar College, 1961
Geçelim bir diğer mime. Bu favoriler ile ilgili ^.^

Bu yaz okuduğun en güzel kitap? 
Sanırım, çok fazla çizgi roman okuduğumdan, kitap okurken artık pek kurgu okumuyorum. Bu yüzden bu soruya Görme Biçimleri - John Berger diyeceğim. (Bonus: Popüler Kültürü Anlamak - John Fiske. Tek bir tane ile sınırlı kalabileceğimi düşünmediniz herhalde ^.^)



Bu yaz okuduğun sana hayal kırıklığı yaratan kitap?
Çok üzülerek söylüyorum ki: Baba. Kitap kesinlikle kötü değil. Ama işte beklentiler...



Bu yaz izlediğin en güzel 3 film? 
The Dressmaker, Macbeth, The Help

Bu yaz dinlediğin en güzel şarkı?
Benim için yeni bir şarkı değil ancak Rainbow - Temple of the King'i sürekli dinledim. Yazarken, çizerken, yürürken, gülerken, kısacası hep bu şarkıyı dinledim yaz boyunca. 

Bu yazıyı bir kelime ile tarif et...
Yaz benim için çok da güzel geçmedi. Hatta geçirdiğim en çetin yazlardan biriydi. Onun için kesinlikle: Stres.

Mimleyelim öyleyse! Yazmak isterse canım blogger dostum MyDestiny'yi davet ediyorum.Yazmak istemezse kesinlikle müessesemizde ısrar yoktur, asla kırılmaca gücenmece olmaz. Öyleyse kendinize iyi bakın ^^







Share:

4 yorum:

  1. Harika bir mim olmuş canıım :* emeğine sağlık ^.^

    YanıtlaSil
  2. Her mim az biraz stres'tir, katılıyorum efenim. İlk fırsatta yazacağım :) Kaytarmamak için dönüş yazısı yapacağım bunu =)

    YanıtlaSil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^