29 Ocak 2014 Çarşamba

Something big is coming!

It's getting closer...

AHAHAHAHAAHA! Şaka yaptım la ne something'i ne big'i ne yakınlaşması... Hemen Sherlock fandomu gibi (ki o da ben oluyorum :D) ufacık şeylere galeyana geliyosunuz. (Böyle de bir insan evladı oldum çıktım.) (Teşekkürler BBC, Teşekkürler Moffat, Teşekkürler Mark Gatiss)  (Evet  galeyana falan gelmediniz farkettimve çok bozuldum, cık cık cık)

Evvvveeeet! Sonunda buradayım ^^ Bunca ay sonra ne işemeye geldin derseniz öylesine bir yazayım dedim açıkçası... Ama dönüşüm yakındır size güzel bir yazıyla merhaba diyeceğim ve tabiki bir sürü soruda yönelteceğim.

p.s. Bu yazıyı yattığım yerden bilmem kaç test çözdükten sonra yazıyorum.
p.s.2. Bilgisayara geçmeye üşendim.
ps.3. qwerty klavyeden blog yazmak çok zormuş. telefonumun türkçe harflerine ulaşmaya çalışarak yazıyorum.

Tamam defolup gittim, iyi bakın kendinize.
GITTIM.
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^