24 Ağustos 2013 Cumartesi

YGS/LYS Öğrencisi Arkadaşlara Faydam Dokunur Diye

       Herkese Merhaba! 1 ay olmuş blog yazmayalı, açıkçası zaman nasıl geçti onu da anlamış değilim ya :D:SDSDD:D Neyse işte, bi kaç gündür nasıl ders çalışılır, nelere dikkat edilmesi gerekir, ders çalışırken konsantrasyonun bozulmaması için yapılması gerekenler vs vs vs bi şeyler okuyup durmaktayım. Durum şöyleki bundan yaklaşık 1 ay önce ders çalışmaya başlamış 1.5 haftadan sonra pes etmiş bir insanım :S:S:S:S:S Şimdi tekrardan çalışmaya başlıyorum, artık bıçak kemiğe dayandı, lise son oldum, öss'ye hazırlanıyorum :S:S:S Zaman ne ara geçti onu da anlamadım ya nys :S:S:S: 
  • Çalışılacak ortam ne soğuk ne de sıcak olmalıymış. Yani öğrenciyi bunaltmamalıymış.
  • Çalışılacak ortam iyi havalandırılmış olması gerekliymiş. (Benim için balkon önemli asdfgh)
  • En önemli şey program yapmakmış. Program önemli kankimler, bizi sıkmayacak düzene sokacak (uygulamadığımızda vicdanen rahatsız edecek) bir ders programı şartmış. 
  • Program tabiki belirli periyodlarla devredecek. Yani bir periyod ortalama 40 dakika ders 10 dakika mola olacak biçimde. 2-3 periyoddan sonra çalışma alanı değişmeliymiş. (Sözel-Sayısal açıdan)
  • Ders çalışırken TV açık olmamalı, müzik vs dinlenmemelidir. (Bu benim için önemli asdfgsa)
  • Odadiki dikkati dağıtacak afiş fotoğraf vs. kaldırılmalı
  • Çalışmaya başlamadan önce çalışma esnasında kullanılacak gerekli olacak malzemeler el altında tutulmalıymış
  • Amaç. Amacımızı mutlaka belirlemeliymişiz
  • Zamanımızı iyi kullanmak için (verimli ders çalışma açısından) geçmişte zamanımızı nasıl ziyan ettiğimizi bilmemiz gerekiyomuş (Benim için Film & Dizi izleyerek tabiki)
  • Boş geçen her süreyi tekrar yaparak kullanmalıyız
  • Uzun bir listeyi öğrenmek yerine listeyi parçalara bölerek öğrenmek daha kolay olurmuş. 
  • Gece yatmadan önce öğrenilenlerin tekrar edilmesi gerekiyomuş.
  • Kitap okumak çok önemliymiş. Bu bir sayısal öğrencisi içinde geçerliymiş. Kitap okumaya günde en az yarım saat ayırmak zorunluymuş. (bu konuda şanslıyım  asdfsasdass)
  • Not tutmak önemli
  • Son olarak sizi şu ENTRY'ye götüreceğim. Bu bana hem eğlenceli hem de mantıklı geldi. 
Şu anlık paylaşmak istediklerim bunlar. Derin araştırmalarımın sonuçlarını yine sizinle paylaşacağımdan emin olabilirsiniz. Haydin hoşçakalın asddfghjklşi :D:DS:D:S:DD:
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^