28 Aralık 2018 Cuma

Çizgi Roman Soruları Üzerine

Understanding Comics

Görselin olayımızla hiçbir alakası yok,  sadece eklemek istedim (:

Selaaam!

Öncelikle herkese musmutlu okumalar dilerim efendim (:
Bir süredir -sağ olun, var olun- çizgi romanlarla alakalı bir takım sorular alıyorum. Cevaplıyorum elimden geldiğince ancak en nihayetinde hepsi silinip gidiyor. Bu sebepten bazı soruları blogumda posta dönüştürmeye karar verdim. Böylece bu olay üzerine de bir arşivimiz olacak ^^

Sizin de "Hacı ne okuyalım yav"dan tutun da "Batman dümdüz bir karakter, dc iğrenç" gibi yorumlarınıza kadar, sormak / eklemek yahut beni eleştirmek istediğiniz bir nokta olursa (kritik iyidir yahu, insanı ilerletir, başımın üstünde yeri var) şu linkten bana iletebilirsiniz: 


Anonim olarak sorabileceğiniz gibi, tumblr profilinizden de iletebilirsiniz. Kimlikler pek tabii ki gizli kalacak (:
Onun haricinde mail adresimi biliyorsunuz (bkz: Hakkımda kısmı) oradan da iletebilirsiniz. 
Esen kalınız!
Tschüss!

Ps. "Çizgi romanları nereden okuruz :/" sorusu yanıtlanmayacaktır asdfghjkdhjhd



Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^