6 Ocak 2013 Pazar

0

Ortaya Karışık

En başta şunu söylemeliyim ki bu yazından bi şey beklememelisiniz. 16 Gün üzerine yazıyorum sırf okuyucu "niye bu blog güncellenmiyo yeaa" demesin diye :D
Şimdi ne halt yiyorum bu aralar? Bu aralar bi test çözme telaşındaydım ki sormayın, geometri'den hiçbir şey yapamayan ben şimdi bi' şeyler çözebilmeye başladım. Yarında matematik sınavım var ama çalışmayı düşünmüyorum. Niye mi? İlk iki sınavım zaten sıfır, öyle yani. Gerçi ben böyle diyorum ama sağım solum belli olmaz. Bi de sabahlıyomuşum :D :P Ne gülerim kendime var ya :D
Evet bu aralar hiçbir şey izlemiyorum. I Miss You'nun 12. bölümüne daha başlamadım bile varın siz hesap edin. Ama Gossip Girl'ü izliyorum bak, pazardan pazara o da yani :D 
Öyle işte şu aralar hayatım çok boş üstelik sınav haftasına giriyoruz. Hem psikolojik anlamda hemde bedenen bi çöküntüye gireceğim hafta olucak yani. 
Aman çok konuştum gidiyorum. Gidiyoken de size izleyin diye bi şeyler önereyim bari... Bu kısa filmleri bayağı zaman önce izlemiştim eminim sizde seviceksinizdir. 

Korkuluk 


Balance 



Son olarakta Zeitgeist Addendum belgeselini öneriyorum. Mutlaka izleyin derim. Hadi ben kaçtım :) Annyong! 



0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^