2 Eylül 2012 Pazar

0

Bir Tuhafım...

Başlıktanda anlayacağınız gibi bu kişisel bir yazı. Kendimden bahsedeyim biraz. Başlayayım öyleyse...

-

Bugünlerde bir tuhafım. Yaz döneminin son bulmasından kaynaklanan bir şey mi bilmiyorum...
Gece geç yatıyorumi öğlen uyanıyorum. Nedense kitap okuyamıyorum. (okulların açılmasına çok az kaldığı için psikolojik bir şey mi bilmiyorum?) Kitap okuma isteğim uçup gitti içimden... Sadece bu değil. Hiç bir şeyden haz alamıyorum. internet'e artık çok fazla girmiyorum. Girdiğim zaman sadece bir şeyler indirip çıkıyorum. Şu aralar, Hikaru'nun tavsiyesiyle Another'ı izliyorum. (American Horror Story'nin altında.) Geceleri onu izliyorum. Abimle Call Of Duty oynuyoruz. Street Fighter oynuyoruz.  Film izliyorum bazen. Ve yaptığım tek aktive (!) bunlar.

Bugün ayın 2'si ve ayın 17'sinde okullar açılıyor.
Yine stres, koşturmaca, sınavlar, sorumluluklar, baskı. Lise 3 oldum bu sene. (evet 96 doğumlu olduğumu burdan anladınız :D) Gittikçe ÖSS denen menen sınava yaklaşıyoruz. (böööheeey :@)
"Şimdiden ne endişesi cağnıııım daha 3. sınıfa yeni başlıyosun!" diyebilirsiniz. Ama daha okula kayıt olduğum gün dün gibi aklımda. Zaman çok hızlı geçmiş ve ben 3. sınıf olmuşum! (Olm hani liseye başlayınca rahata ericektik?! Hani bi' SBS'yi atlatın Anadolu Lisesi'ni kazanın sınava kadar rahatsınız lafları nerede?! Kazandık Anadolu Lise'sini ama iğne üstündeydim 2 yıl boyunca. You're LIAR!)
Parantez içinde de okuduğunuz gibi bize hep öyle dendi. Hep bu psikolojiyle hazırlandık. Yani en azından ben öyle hazırlandım. (Bi' tek 8. sınıfta dershaneye gittim ve bizi böyle hazırladılar, ben mi yanlış algıladım yoksa bizi gaza getirmek için miydi?!) Neyse, başladık liseye nasıl olsa artık ÖSS'ye kadar rahatız ya, ne ders çalışıyoruz ne ders dinliyoruz. Sınav haftası gelince hobaaa! Dur orda bakalım. İlk sınavlar berbat. (Ne olacağını sanıyorsam! Ama bir tek ben değil 1. sınıfların geneli böyleydi. Vallahi lan!) 2. sınavlara kadar durumu toplamak lazım ama bizde ne azim var ne de ders çalışma isteği...
Neyse öyle böyle ilk seneyi bitirdik. Alan seçtik tabi. Ben Eşit Ağırlık seçtim. 2. sınıfıda atlattık derken 3. sınıf olduk...
Bakalım bu sene ne olucak.  Umarım şu 2 sene kadar stresli geçmez...
Görüşmek üzere! ^^

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^